Z uporabo spletne strani zdravilnakonoplja.si potrjujete, da razumete pogoje poslovanja, ki so navedeni v nadaljevanju in se z njimi strinjate. Splošni pogoji poslovanja sledijo predpisom s področja varstva potrošnikov, upoštevajoč mednarodne kodekse za spletno in elektronsko poslovanje.

Podatki o ponudniku storitve

Spletno stran zdravilnakonoplja.si upravlja obrat Zdrava hrana. Nosilka dopolnilne dejavnosti na kmetiji je Vesna Žbogar, Aljažev Breg 22, 6250 Ilirska Bistrica; matična št. 2502968000, davčna št. 50688863.

Cene

Navedene cene so izražene v evrih. Ker nismo davčni zavezanci, so cene brez DDV-ja. Cene veljajo pri nakupu preko spletne strani in se lahko spreminjajo. Velja tista cena, ki je aktualna ob oddaji naročila.

Način plačila

Kupnina se lahko poravna:
– z odkupnino po povzetju,
– z nakazilom na transakcijski račun po poslanem predračunu/ponudbi.

Pošiljanje in stroški dostave

Ponudnik bo blago poslal, takoj ko bo to mogoče. Dostavo opravlja Pošta Slovenije. Naročila, prejeta do 12. ure, se praviloma odpošljejo isti dan. Pri večini artiklov, ki so na zalogi, kupec dobi naročeno v 2–3 delovnih dneh. Za izdelke, ki niso na zalogi, kupce obvestimo o predvidenem času dostave. Cena dostave ne glede na težo in velikost paketa znaša 5 €. Pri nakupu nad 50 € je dostava brezplačna. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna kupcu provizijo za prenos denarja v skladu s svojim cenikom. Plačilu provizije Pošti Slovenije se lahko izognete, če kupnino plačate po predračunu.
Cena dostave v tujino za pakete, ki tehtajo do 2 kilograma, znaša 20 €.

Postopek naročila

Izberemo artikel in ga s pritiskom na gumb dodamo v košarico. Klik na ikono košarice pokaže njeno vsebino. Tukaj lahko artikle brišemo ali jim spreminjamo količino. Pritik na gumb “preračunaj poštnino” nam pokaže stroške pošiljanja. Če smo artikle brisali ali dodajali količine, moramo pritisniti na gumb “posodobi košarico”, da potrdimo novo stanje košarice. Ko izberemo vse želene artikle, pritisnemo “nadaljuj na blagajno →”. Določimo naslov za stik in dostavo in potrdimo gumb “nadaljuj na način dostave“. Izberemo želeni način in preko gumba “nadaljuj na način plačila” izberemo plačilno sredstvo. Naslednji gumb, “pojdi na povzetek in oddajo naročila”, nas vodi na zadnji korak – zaključek nakupa.

Zaključek nakupa

Vnesemo vse potrebne podatke, da bo pošiljka uspešno prispela na izbrani naslov. Priporočamo, da ob tem ustvarite tudi uporabniški račun, ki omogoča pregled nad preteklimi in bodočimi nakupi, urejanje naslovov za dostavo in druge ugodnosti. Nakup je možen tudi brez registracije. S pritiskom na “zaključi nakup” je naročilo oddano. Sledi obvestilo, da je naročilo sprejeto in v obdelavi. V najkrajšem možnem času blago pripravimo in status naročila se spremeni v zaključeno. Zelo redko se zgodi, da ne moremo izpolniti naročila pod ponujenimi pogoji in ga moramo zavrniti.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Spletna trgovina pred oddajo naročila omogoča prepoznavanje in odpravo napak. Če uporabnik preskoči podatke, ki jih prodajalec potrebuje za obdelavo naročila, se zahtevano polje obarva rdeče, da ga kupec takoj opazi in izpolni. V zadnjem koraku se izpiše povzetek naročila. Vse podatke lahko kupec po potrebi spremeni. S klikom na povezavo “UREDI”, zraven vsakega polja, se lahko popravi naslov za stik, naslov in način dostave, telefonska številka in doda morebitne opombe. V razdelku “IZBRANI IZDELKI” je navedena cena in število posameznega artikla, delni znesek naročila in skupni znesek z vključeno dostavo. S klikom na puščico lahko kupec dodaja ali briše število izbranih artiklov, ki jih želi kupiti. Pri tem mora posodobiti košarico s klikom na ponujeno povezavo. Klik na križec pa v celoti odstrani artikel iz košarice oziroma naročila. Kupec lahko ureja izbrane izdelke tudi s klikom na “nazaj na košarico”, na vrhu strani, kjer lahko doda še kakšen artikel. Če si kupec premisli in ne želi oddati naročila, lahko izprazni košarico ali pa preprosto zapre okno brskalnika. Ko kupec pritisne na gumb “zaključi nakup” in dokončno odda naročilo, se mu odpre stran, kjer so povzeti vsi podatki, ki nam jih je posredoval. Če potrošnik šele na tej točki uvidi napako, nam lahko pošlje sporočilo na info@zdravilnakonoplja.si in nas s tem obvesti, kako želi popraviti ali preklicati naročilo.

Sklenitev pogodbe

Pogodba je sklenjena, ko kupec prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Naročilo se lahko prekliče dve uri po oddaji z odgovorom na elektronsko pošto. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je shranjena na strežniku ponudnika. Kopijo pogodbe dobi kupec na elektronski naslov po oddaji naročila. Registrirani uporabniki lahko kadarkoli dostopajo do pogodbe preko svojega uporabniškega računa.

Odstop od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe 14 dni od prevzema naročila. Odstop od pogodbe mora sporočiti ponudniku v pisni obliki, lahko tudi preko obrazca, ki ga izpolni tukaj. Kupec mora vrniti blago v 14 dneh od dneva, ko je odstopil od pogodbe na naslov: Zdrava hrana, Aljažev breg 21, 6250 Ilirska Bistrica. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in neuporabljeno, razen če kupec ni kriv za poškodbe blaga. Strošek poštnine ob vračilu blaga krije kupec. Celotno kupnino bomo vrnili najkasneje 14 dni od vračila blaga. Za vračilo kupnine se uporabi tisto plačilno sredstvo, ki ga je potrošnik uporabil za plačilo naročila. Blaga, vrnjenega proti odkupnini, ne sprejemamo.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je blago izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Zakonsko jamstvo in skladnost blaga

Prodajalec mora potrošniku dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga. To pomeni, da mora biti blago skladno s prodajno pogodbo.
Blago, ki ga prodajamo, je skladno, kadar ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Kupec lahko ugotovljeno neskladnost sporoči prodajalcu v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, tako da natančno opiše neskladnost in obvestilo pošlje na info@zdravilnakonoplja.si.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva najprej brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Če to ni mogoče, pa zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe in vračilo plačanega zneska. Potrošnik pa lahko odstopi od prodajne pogodbe in takoj zahteva vračilo kupnine, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Varovanje osebnih podatkov in strinjanje z njihovo obdelavo

Uporabniki se z nakupom v spletni trgovini strinjajo, da obrat Zdrava hrana hrani njihove podatke. Zdrava hrana se zavezuje, da bo skrbno varovalo osebne podatke uporabnikov, ki so bili zbrani ob naročilu blaga. Osebni podatki se bodo uporabili izključno za potrebe uspešne dostave naročenega blaga in za obveščanje o novostih v spletni trgovini. Podatki na strežnikih ponudnika so ustrezno tehnično zavarovani in zaščiteni z uporabniškim imenom in geslom. Osebni podatki v nobenem primeru in pod nobenim pogojem ne bodo predani tretji osebi.

Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Za vse informacije, nejasnosti ali reklamacije smo dosegljivi na telefonski številki 041 338 702, ali na info@zdravilnakonoplja.si e-naslovu. V primeru potrošniškega spora ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov. Za morebitne spore, ki jih trgovina in potrošniki ne bi uspeli sporazumno rešiti, je pristojno Okrajno sodišče v Ilirski Bistrici. Evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je dosegljiva na povezavi.